04-10-11 Karlslund

Äntligen träffade jag min kära kusin Elina! Vi ses inte så ofta, hon bor ju i Örebro.. :P
Vi tog en härlig långpromenad samtidigt fin väder också, skönt!
Elina har aldrig varit i Karlslund förut.. Det är fin och mysig plats tycker jag. ;)
Alfred fick lös lite stund. Men sen vad hänt? jo, han har hoppat i vattnet och bada, trevlig va!?
Han kan inte undvika vatten! Han måste ALLTID springa direkt till vattnet, jobbigt! :)

Elina: Tack för allt och måste vi ses snart igen innan hon ska flytta till Stockholm, känns tråkigt att utan henne i Örebro! :(

Imorgon ska kanske till  ÖBK och ska fortsätta träna med ögonkontakt och lite störning också..
























Kommentarer
Postat av: Elina

Det va urmysigt där. Tack för en trevlig prom sötis. Och ge den lilla gullungen en puss från mig. Vi måste ses snart igen!

2010-11-04 @ 22:42:04
URL: http://felajna.blogspot.com
Postat av: noork

Mysig!! Vatten tokig Alf :-d. Men tyckte han inte det är kallt? :cool:



ja, kass ägare!!! Ska prata med styrelse om den person! puzz

2010-11-05 @ 15:20:41
Postat av: Anonym

syns härlig promenad. hehe vatten tokig hund:-d

2010-11-09 @ 13:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0