Snökaos

Det blev inte hundkurs igår pga oväder, trist! :(
När vi skulle gå ute, gissa hur Alfred blev jätteglad och hoppade som kanin och busigt :P
Han tokig i snö, som vanligt! Haha. Emma och Kelly följde med mig till MVC. Stackars Emma! För att hon ska bara hålla Alfred och Kelly för jag fixa nåt i vagnen men Mimmi och en hund som hon hittade, dom kom så våra hundar såg en hund så emma kunde inte hålla kvar för halk och ramlade, ajaj! Alfred och Kelly är verkligen stark samt svårt pga halk. :( Tur att hon och bebis i magen mår bra!
sedan gick vi till min svärmor för Benjamin skulle åka direkt till svärmor efter jobbet för att vi ska byta vinterdäckor till våra bilen men Benjamin har blivit fast i Hallsberg pga sommardäckor :S det var inte bra!
Svärmor åkte och hämtade honom hem och vi åt sen vi måste hämta bilen före kl 23.00.
Ricce kom och hämtade Benji till Hallsberg och fixade vinterdäckor. Karin följde med oss och promenad till mitt hem, det var jobbig med snöstrom! Karin tog vagnen och jag gick med Alfred.
Alfred och Kelly fick lös och lek lite stund. Alfred var jättetrött och sov gott! :)

Stor tack till Ricce! Karin också såklart :)


Emma och Kelly


Jag pumpade ut mjölken för att svärmor skulle passa Nicole när vi är på kursen men blev inte så emma får mata Nicole :D




Alfred sov gott ZZZzzz


Batman :)

Kommentarer
Postat av: Emma och Kelly

Hej! Ja, stackars mig, men iaf tur att bebis mår bra. hihi. Nicole var så söt när hon sitta på min mage.

2010-11-11 @ 14:11:38
URL: http://emmyemmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0