12 okt-10

Nicoles farmor har passat henne idag första gången, det gick bra! :)

Jag och Alfred har börjat gå på lydnadskurs 1 idag, det gick bra.
Idag tränade vi mest ögonkontakt övning idag, Alfred behöver träna mer med det!
Och han har morrat lite när han såg annan hundar men det är bra att träna med störning också.
Annars allt gick bra.

Jag har ganska mycket missat att träna med Alfred fout pga jobbet.. Skit!
Jag var tvungen att träna hemma själv istället eller var med öppen träning i kvinnerstaskolan.
Nu äntligen jag är mammaledig så passa på att kan gå olika på kurser med Alfred!! *GLAD* :)

Nu på helgen, jag sugen att åka till Kvinnerstaskolan och hundpromenader eller kanske kan träna också?!..
Vill ni hänga med?? Höra gärna av er till mig! :)

//piis-O

Kommentarer
Postat av: P

oj så du tränar med han och du som har en liten bebis också! kul att se att det går bra för er alla :)

2010-10-13 @ 09:28:47
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0