Hej!

Jag tog misstaget bort Alfreds blogg.. Suck men jag ska göra om igen snart när jag har tid. Tråkigt!

Jag har tänkt att lika bra att jag kan skriva om vårt liv, Nicole och Alfred på en blogg. onödigt ha 2 st tycker jag.
Jag har tagit bort Elebe.blogg.se. Jag ska använda Bilddagboken istället.

Jag ska skriva om förlossning sen :) många är nyfikna hehe.

När vi kom hem från BB, Vi gick till Mimmi & Martin, dom passade Alfred. Vad snällt av dom. Han hade kul att sova hos sin ungdomvännen Bamse! :D
Alfred var så nyfiken på Nicole, Han var försiktig och luktade henne. Det gick över snabb. Han vill va nära henne :) När Nicole lade hos oss sängen och skrek så Alfred blev irriterad och gick till Tvrummet och sov där till nästa dag :) men nu skiter han i Nicole när hon skriker, han ligger kvar i vår sängen :D

Batman har aldrig gillat om barn, han gömmer alltid sig när barnet kommer och hälsa på oss, Pga har hänt med honom förut, synd men han tycker om att sitta nära Nicole :)



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Sån tur är så brukar katter och även hundar som inte gillat barn innan, vänja sig för den nya familjemedlemmen är ju där för att stanna, så det brukar bli annorlunda.

Ska bli roligt att läsa förlossningsberättelsen, alla är så olika.

ha det bra! Kram

2010-09-15 @ 07:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0