03-11-10

I måndags jag har inte sovit så bra på natt pga Nicole skrek mycket, jobbigt!
Igår regnade det. Vi har tagit en långpromenad med Rebecka, svärmor, Mimmi och hundarna.
Jag var jättetrött och slö max! pga jag sov jättedåligt. :( Sen kom Victor till oss för han vill följa med mig till hundkurs och tittade på oss.  Alfred är jätteduktigt, jag är jättenöjd!
Svärmor passade Nicole, det gick bra!





Idag tog vi en långpromenad samma som igår! :)
Nicole har sovit jättebra inatt, så jag kan sova extra gott  natt! Sköntt :)
Vi passar Emmas hund Kelly idag till söndag.







Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hon var mkt snåll hos mig och malins mamma hon skrek lite men fick mat och somna i vagnen innan jag hem till er

2010-11-04 @ 04:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0