Vänerborg

Vi har varit hos min lillasyster Elin :)



I fredags vi har varit i hundplats. Alfred fick leka med Nikes hund, Kalu :)
Dom gick jättebra ihop och Kalu har blivit stor nu och sprang såå snabb! :D
Dom har träffat en gång förut när Kalu var små valp då ;)











Lördags vi var hos min mamma och tog en promenad innan vi drog till höstmarknad.
Min mamma passade honom och hon har tagit en långpromenad med honom. Hon sade att han var så lugnt och lydig. så skönt att höra..
Han var jätteduktigt!! :D






Idag imorse vi tog en skön promenad innan vi åkte hem till Örebro, trist! Jag ville gärna stannar kvar hos min familj! :) Alfred är jättetrivs bra hemma hos min mamma, dom bor på landet och skönt att Alfred fick lös hela tiden så behöver inte ha koppel på sig! ;)








Jag,Nicole och Alfred ska åka till Vänersborg igen den 28 november och stannar där 1-2 veckor.


Kommentarer
Postat av: Nike

Jatte fina bilder pa hundarna! Hora av dig nar du ar har igen sa vi kan gora olika aktiviteter med hundarna! krammm

2010-11-01 @ 17:00:24
URL: http://qauxtha.blogg.se/
Postat av: Noork

GILLA stort :-d!!! Vi måste ses så ofta vi kan innan ni åker tillbaka till Örebro ;) puzz

2010-11-04 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0