Shit vad glad jag blev!

Jag är jätteglad för att jag kan använda min bil på en vecka, härligt!
Våra grannen har fått körkortet i fredags och han har redan bil. Perfekt!
Benji och han har bestämt att dom ska ha varann vecka bil.
Så jag slipper låna nåns bil eller åka buss! :)

Rambo fyller 2 år idag, Grattis! <3
Idag åkte vi till bästa Kvinnerstaksolan! ;) Victor följde med också.
Vi tog en långpromenad i skogen och hundar fick lös hela tiden. Två ridning kom förbi oss, Alfred brydde sig inte om hästar, skönt! Han har varit alltid tokig på hästar. Men det gick jättebra. Det tog 2 och 30 minuter.
och sen gick vi till stallet och fick låna duschen, tvättade hundar =)
Vi gick till inhängad och tränade lite lydnad, både Alfred och Rambo.
Nu Alfred är dödtrött! ;)

Imorgon tror vi ska till ÖBK och träna med hundar...
Bilderna från idag på kvinnerstaskolan:
Rambo är en riktigt GRIS! haha
Jag med Rambo
Jag med Alfred

Kommentarer
Postat av: callo

:love::-P:thumbup:

2011-06-21 @ 23:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0